יום שבת, 25 בפברואר 2012

New Beginnings

  

 
  

התחלות חדשות אפיינו את התקופה האחרונה וכמובן שלבלוג חלק חשוב בהתפתחויות שקורות.. אני כל כך נהנית מהעיסוק בו! עכשיו גם אני מתקדמת שלב נוסף עם העיצוב החדש (גיתית תודה) והמצלמה החדשה שקיבלתי ליום נישואים ה-7 שחגגנו בסוף שבוע. אין ספק שיקירי יודע להגשים לי חלומות..


תחביב חדש - גולף. העברנו שעה נעימה בשבת בין המדשאות של המועדון בגעש. הוא שיחק גולף. אני סוף סוף התפניתי לקרוא את הגליון ווג שיש לי מדצמבר. ורעננתי את התיק עור הקטן והחדש שלי. (Amalia btq - גוטיק)



באוירה רגועה זו, שבוע טוב!

יום שלישי, 21 בפברואר 2012

My Forgotten Sweater



מי שמכיר אותי באמת יודע שאחת התכונות הבולטות שלי היא העקשנות. מאז שאני זוכרת את עצמי ידעתי ש"אני כמו אבא, עקשנית". והאמת, שהחורף, ארוך ככל שיהיה, אני עדיין מתעקשת להרכיב אאוטפיטים חדשים מהפריטים שיש לי ולהשתדל לא לחזור על אותם שילובים. השילוב הנוכחי בין חולצת ג'ינס מכופתרת לסוודר צבעוני לא נעשה עדיין, והיום בשיטוט בין הקולבים (הרבים) בארון נזכרתי בשני הפריטים האלה שדי הוזנחו העונה... הסוודר הנשכח הוא בעצם פריט שיש לו ערך גדול עבורי. קיבלתי אותו מתנה מסבתא שלי, שהיא מלאת סטייל גם בגיל 85!
Wearing a sweater my dear grandmother gave me about 5 yeas ago, which i completly forgot about.. she is still so stylish at 85!



מאחר ועד כה לא יצא לי עדיין לעשות צילומים שהם "במיוחד" לבלוג, כל מה שאני לובשת הוא בעצם מה שלבשתי במהלך  אותו היום. עדיין מחכה ליום חופשי בו יהיה לי מספיק זמן פנוי להגשים את הפנטזיה - לא מבקשת הרבה, אולי קצת זמן להתאפר ולעשות סטיילינג שפחות מתאים גם לאחה"צ עם הילד..
  ..All my otfits is what i just wore that day, i wish i had more time to make shooting aspecially for the blog



sweater/ סוודר - מתנה מסבתא
                   jeans shirt/חולצת ג'ינס - castro (ישנה מאוד)
skirt/חצאית - twentyforseven
jacket/ג'קט - vero moda (מתנה משבדיה)
ankle boots/מגפונים - zara



תודה לאיילת על הצילומים,
שבוע טוב!

יום ראשון, 19 בפברואר 2012

H&M ו-MARNI סיפור אהבה

ב-8 למרץ תגיע לחנויות הקולקציה המשותפת של בית האופנה האיטלקי MARNI לרשת ההלבשה השבדית H&M.  אני מודה שאני אפילו קצת מתרגשת. האהבה שלי לבית האופנה הססגוני הזה הייתה עד כה רק מעל דפי המגזינים וההפקות למיניהן, והיכולת הזו לרכוש במחיר שעומד בתקציב הנוכחי (בתקווה שבעתיד הוא יגדל..) פריט של MARNI מלהיבה ביותר. הייתי תמיד סקפטית מאוד לגבי שת"פים קודמים בעיקר בגלל איכות המוצר המתקבל - יצור המוני וכו'.. יש לי זוג נעלי עקב מהקולקציה של JIMMY CHOO שקיבלתי במתנה ולא נעלתי אפילו פעם אחת בגלל העקב הלא אנושי שלהם. גם הסריג שיש לי מהקולקציה של אלבר אלבז משנה שעברה ממש לא שווה הרחבה.
אני מודה ששיתוף הפעולה הנוכחי מעורר המון ציפיות, ולפי התמונות מההשקה של הקולקציה אתמול, אני מקווה שהרשת השבדית לא תאכזב. הגזרות נראות ממש טוב והבדים, שזהו החוזק של מארני, פשוט מטריפים ביצירתיות שלהם - צבע, טקסטורה, הדפסים וכמובן הצורות הגיאומטריות. התרגשות כבר אמרתי?

 


  מאוהבת בצווארונים האלה, מקווה שהם גם חלק מהקולקציה. והסטיילינג מושלם!



ואם זה טוב לשתי הנשים האהובות עלי ביקום בערך, סופיה קופולה ודרו בארימור, אז זה בטח טוב גם בשבילי (מתוך  style.com)
*פרט שולי, את הפרסומת היפהיפיה לקולקציה ביימה לא אחרת מאשר סופיה קופולה מלאת הסטייל בסגנון הרומנטי והנונשלנטי הזה שמאפיין אותה -  MARNI for H&M   



            תמונה עליונה: ככה אני רוצה להתלבש עכשיו
תמונה תחתונה: ככה כשיתחמם קצת


 כל מה שנשאר זה להיכנס למוד לוחמני שאוכל להתמודד עם ההמולה והתור..

שבוע טוב!


יום שישי, 17 בפברואר 2012

חם בלב




אני מודה שהצילומים הם משבת שעברה, שהייתה פשוט מקסימה. ואז נכנסנו לשבוע שהיה פחות נעים מהרגיל, בעיקר בגלל שבני הקטן היה חולה כל השבוע, מה שמשאיר מעט מאוד זמן וכוח לכל שאר הדברים בחיי. השבת הנוכחית קרה במיוחד, וזה נחמד להתחמם על ידי הזיכרון, ולו אם זה לרגע קצר..

 

הטיול בגינה השכונתית באווירה משפחתית מתאימה לשבוע החולף וגם לשבוע הבא - יום האהבה שעבר, ויום המשפחה שחל בקרוב. שניהם עבורי ימים זהים בחשיבותם. בלי להיות אובר רגשנית, אני מודה כל יום על האהבה שיש לי בחיי!


זו תמיד דילמה מה ללבוש בימים משפחתיים שכאלה. מצד אחד אני חייבת נוחות מאחר ואני רצה הלוך ושוב אחרי הקטן ועלולה להתלכלך בכל שניה מידיו הקטנות. מצד שני, איך לא לוותר על קצת סטייל בכל זאת? השדרוג נעשה על ידי השרשרת המגניבה הזו של מעצבת מאוד מוכשרת שגיליתי לא מזמן - אורית דייך בעלת המותג O.R.D. (היא גם סופר מתוקה...) ומגפוני ה-vialis שהן גם יפות וגם נוחות.. והתוצאה לפניכם..



חולצה מכופתרת - H&M פריז
אפודה - celio
מכנסיים - נלה (גוטיק)
נעליים - vialis
שרשרת - O.R.D.(אורית דייך)
משקפי שמש - Ray Ban 



חג משפחה שמח ושבוע טוב!

יום שלישי, 14 בפברואר 2012

tommy#miroslava

טומי טון מצלם הפקת אופנה עם מירוסלבה דומה בסרטון קידום לחנות המעצבים היוקרתית Simphony
The Short Film | Tommy Ton & Miroslava Duma for Symphony, The Dubai Mall SS12

הוא - בעל הבלוג jackandjill  בו הוא מתעד את מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה העולמית, עם צילומים מרהיבים של פרטי לבוש, תיקים והרבה הרבה נעליים מעוררות קנאה. היא - אושיית אופנה רוסיה, בעבר כתבת ועורכת במגוון מגזינים רוסים והיום מארגנת אירועי צדקה וכתבת פרילנסרית לכל דורש. כבת לחבר פרלמנט רוסי אין ספק שהיא יודעת להסתובב במקומות הנכונים ובעיקר עם התלבושות הנכונות. בכל פעם שאני נתקלת בה באחת הכתבות או הבלוגים שהיא מצולמת בהם באופן תדיר, היא מעורררת בי התפעלות וכמובן גם הרבה קנאה... חוש הטעם שלה פשוט משובח בעיני. והשילוב הזה עם טומי טון מייצר תוצאה יפיפייה.

עוד קצת השראה ממירוסלבה:




רעיון לפוסט הבא..


 לינק לחנות עצמה בדובאי - www.symphony.ae

שבוע טוב!

יום שבת, 11 בפברואר 2012

Old Jaffa



השבוע שיחקתי קצת בתפקיד מדריכת טיולים לבן משפחה קרוב אל ליבי שהגיע עם חברתו לביקור קצר. כבר הרבה זמן שלא יצא לי להגיע ליפו העתיקה, לכן הייתה זו הזדמנות בשבילי, ביום חופש הראשון מזה הרבה זמן, להרגיש קצת כמו תיירת בעצמי. יחד איתם גיליתי את הנמל המתחדש ונזכרתי גם בסמטאות הצרות והציוריות (שבעיקר זכורות לי מלוקיישנים שעבדתי בהם).




 

באותו היום השתדלתי להתלבש נוח כי ידעתי שהולך להיות יום ארוך ומלא בהליכות רגליות, משהו שאני כבר ממש לא מורגלת אליו לצערי. לביצוע המשימה נבחר ג'ינס סקיני פשוט ונוח, ג'קט קצר אך מחמם (יחסית) והנעליים אמנם עם עקב קטן, אך בהחלט הוכיחו את עצמן ביום הזה.


מצאתי את האקססורי הבא שלי - מצלמה כזאת בדיוק!


 זה מה שלבשתי:
 חולצת משי - julliet
ג'ינס - topshop   
ג'קט - zara (פריז)
         שרשרת עלים - שלי דהרי
                          צעיף - ליאור קסטוריאנו (בוטיק גוטיק)

         תודה לשירלי על צילומים!


קצת השראה. שבוע טוב! 

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

מחשבות על פסים





אתמול בערב בין הכנת ארוחת ערב למשחקים עם שלושה זאטוטים, גיסתי ואני חמקנו לכמה דקות כדי לתעד את מה שאני לובשת לבלוג. באותו היום לבשתי לעבודה את אחת השמלות המועדפות עלי. שמלת פסים, שזה מספיק בדרך כלל כדי להיכנס לרשימת המועדפים שלי. את השמלה רכשתי לפני כשלוש שנים בחנות של קרן זרקא -ANNA K, כשהייתי בהריון. היא עזרה לי לשמור על הסגנון בתקופה מאתגרת מאוד אופנתית. לפני כשנה השמלה עברה תחת ידיו של חייט מהוקצע שהצליח להצר אותה לממדיי ולשמור על הגזרה שלה.





מחשבה על פסים: לא מעט פעמים יוצא לי לנהל שיחה די דומה עם נשים מאוד שונות על העניין הזה של הפסים. בדרך כלל התשובה שלי די זהה, לפסים יצא פשוט שם רע. הם לא משמינים ולא מרחיבים. לרוב אפילו להיפך. זה פשוט עניין של גזרה שצריכה להיות מתאימה ספציפית לכל אחת. ודווקא הפסים הם אלה שבדרך כלל מטשטשים ומבלבלים את העין. ועל זה אנחנו צריכות להודות, ולא להתלונן..


שמלה - ANNA K.
טייץ דמוי עור - Axela
ג'קט - משבדיה (ישן)
מגפונים - Zara
שרשרת עלים - שלי דהרי (בוטיק גוטיק)



שבוע טוב!


יום שבת, 4 בפברואר 2012

טיול בשדות


בשבת השכם בבוקר יצאנו לטיול בדרום. הנופים של חבל לכיש מעלים בי המון נוסטלגיה מימי נעוריי, טרום המעבר לעיר הגדולה. תחושת חופש ושחרור אופפת אותי בכל פעם שאני חוזרת לטייל באיזור. מזג האויר היה פשוט מושלם, וכך גם הטיול כולו בעצם. שדות ירוקים מלאים בפריחה אביבית של כלניות ורקפות, משפחה, חברים טובים. מה עוד צריך בעצם?




גם הבוקר התלבטתי מול הארון - מה ללבוש? משהו קליל ונוח היה הקו המנחה. אז שלפתי שמלה לבנה ישנה, ולבשתי מעליה סוודר וי אפור וצמרירי שהיה שייך לבעלי בטרם התכווץ. הסוודר מעל השמלה יוצר אשליה של חצאית לבנה, שזה מראה שאני מאוד אוהבת בחורף. עד עכשיו שילבתי חצאית לבנה בעיקר עם שחור, והאמת שהרעיון לשילוב של סוודר אפור, חצאית לבנה וגרביון אפור בא לי עוד לפני כמה ימים מצילום שהעלה הצלם סקוט שומן בבלוג הידוע שלו the sartorialist והרגשתי שזו הזדמנות להביא את המחשבה לידי ביצוע.

עם אינטרפטציה משלי בתוספת חגורת עור חומה ווסט פרוותי של המותג המקומי Girlish (בעיצובן של שתי מעצבות סופר מוכשרות - איילת וגלית) - זה מה שיצא.


תודה ליקירי על הצילומים ועל סופ"ש מגניב!


שבוע טוב!

יום רביעי, 1 בפברואר 2012

מעשה בחצאית עור



אתמול הגעתי לעוד יום עבודה שגרתי. ככה חשבתי בכל מקרה. מה שלא ידעתי, שהיום הזה טומן בחובו הפתעה נעימה במיוחד. (הבהרה: הפתעה/מתנה/כל דבר שרוצים לשמח אותי בו = פריט לבוש כלשהו)
בתחילת הבוקר ניהלתי שיחת חולין חביבה עם נעמה הסוכנת של אחד המעצבים, וסיפרתי לה שאני מחפשת כבר זמן מה חצאית עור חדשה. "איזה?" היא שאלה. "האמת הכי פשוטה שאפשר". בשבועיים האחרונים פקדתי תכופות אתרים נבחרים ברשת בחיפוש אחר חצאית העור המושלמת בשבילי. לא ארוכה מדי ולא קצרה מדי, חצאית עור בגזרה ישרה. אך לשווא, גם כשמצאתי אחת ב-e-bay ואף זכיתי בה במכירה הפומבית ב-25$ בלבד, גיליתי במעמד החיוב שהמשלוח הכפיל את גובה התשלום. אז וויתרתי עליה, ונותרתי עם הרצון בלבד. עד שנכנסה סוכנת חדשה עם ערימת בגדים ממש מגניבים, ומתוכם קרצה אלי, פשוט כך, חצאית עור שחורה. שלפתי אותה מבלי לחשוב פעמיים. בול במידה בול באורך, בול בסטייל! ככה גורמים לי אושר...






 חצאית עור - Dina glass
סוודר - Scetch
שרשרת - O.R.D.
מגפיים - Zara

תודה לאיילת על הצילומים!