יום שבת, 31 במרץ 2012

one minute



שבת נוספת עברה חלפה לה. אחרי יום עמוס פעילות משפחתית, ניצלנו את אחר הצהריים לטיול רגוע בפארק הקרוב אל ביתנו. האמת שעם כל החורף הזה קצת שכחנו כמה כייף שהמקום הזה כל כך קרוב ונגיש. כמובן שאני כבר מתכננת את כל הפיקניקים שאני רוצה לערוך, בואו נראה אם אעמוד בזה... לא נעים לי להודות, אבל התלבשתי בדקה בדיוק. ג'קט העור הזה שרכשתי בתחילת העונה בזארה מתגלה כמציל לוקים אמיתי..

***

Another weekend has passed, and after a day full of activities we made a plesant walk to a park near to our house. I can't help myself stopping to plan all the picnicks i wanna to have already.. this outfit was pull out litterally in one minute, thanx to my zara leather jacket that saves my day each time.. 



                   shirt - Zara
                   vest - girlish for Gothic
                   tights - American apparel
                   leather jacket - Zara
                   sunglasses - Armani
                   booties - Zara (old)


Have a good week!

יום חמישי, 29 במרץ 2012

Ray&Me




בשבוע שעבר נפגשתי עם חברתי ריי ריי (המוכרת יותר כריי שגב) לקפה של בוקר באמצע השבוע. ריי ואני חולקות יחד את התשוקה, אהבה, השגעון או המחלה, אם שואלים את בעלי.. כל הגדרה היא די נכונה כשזה מגיע אלינו בענייני אופנה. את ריי אני מכירה כבר כמה שנים טובות, מסט צילומים לסדרה משעשעת, בה היא הייתה אחראית על הארט ואני על התלבושות. הרבה מים זרמו בנהר מאז עבור שתינו, ריי התפתחה והפכה להיות דוגמנית ובלוגרית ובכלל לאישה מעוררת השראה, ואני הפכתי לאמא ולאחרונה לבלוגרית בעצמי. אחרי שיחת בנות צפופה כמו שרק אנחנו הבנות יודעות, תפסנו פינה אקראית בפלורנטין להצטלם קצת לבלוג. כבלוגרית ותיקה ומשופשפת, ריי ידעה לביים אותי היטב, ובנוסף לכל הכשרונות הרבים שלה, התגלתה גם כצלמת מחוננת.. תשפטו בעצמכם.


***

Last week me and my good friend Ray Segev finaly found time for a coffee and good girl talk. me and Ray share the same crazy passion to everything about fashion and style. in the end, she took some photos and have discovered as a talented photografer among her all other advantages.



     new dress - lior castoriano for Gothic
     shirt - sugar daddy
     leather coat - zara
     bag - AMALIA for Gothic
     boots - zara



me&ray 



have a great weekend!

יום רביעי, 28 במרץ 2012

soon

מתוך הבלוג האהוב עלי - le blog de betty

:::very soon one of the items will be mine :::

***

בקרוב אצלי בארון - הצצה לרכישה האחרונה שלי, להיום בכל אופן.. 

יום שבת, 24 במרץ 2012

crazy love




השבת שחלפה (שוב מהר מדי) הייתה בסימן אופנועים. המשפט "סבא אלי אופנוע" אינו מפסיק להדהד לי עד עכשיו כמה שעות אחרי החזרה הביתה. כדי להבין את משמעות המשפט די לומר שהאהבה (יש שיגידו השיגעון) שחולק הסבא לאופנועים דילגה דור ונחתה היישר על בני בן השנתיים והשלושה חודשים. בדרך כלל כל טיול בחוץ מצריך עצירה והתייחסות לכל אופנוע עומד או נוסע, וסופ"ש שלם בבית של סבא שהתחביב שלו זה שיפוץ אופנועים וינטאג' - זה הדבר האמיתי. בקיצור נהנינו מרכיבה על ה-BSA עם הסירה, וכמובן שיובלי יותר מכולם..
האמת זה נראה לי כל כך כייף שיש סבא כזה קול בסביבה. סבא שלי ז"ל היה פרופסור לחינוך וספרות, ובואו נודה על האמת, לקח לי הרבה שנים להבין שזה דווקא די קול...

***

This weekend was all about motocycles, when my father in law and my two year old who share the same crazy love for them, spent time riding together. and I used the opportunity to take some shots..



השבוע, שתי דקות פנויות יחידות שלי, הספיקו לי כדי לרכוש את החצאית הזו. לא בלשון הגזמה, שתי דקות בדיוק לקח לי לשלוף את החצאית הזו מבין הקולבים, למדוד ולהגיע למסקנה שזו ה-חצאית. האמת זה הקניות הכי כייפיות, אלה שלא צריך להתלבט כי פשוט יודעים שזה זה.. נכון, שופינג בשבילי זה קצת כמו הטירוף אחר האופנועים בעצם..

***

this new leather skirt i bought couple of days ago in the only two spare minutes i had. those are my best buys ussually..


skirt/חצאית - SABINA (רזילי)
jeans shirt - Zara
 booties - Vialis
necklase - Vintage
 (studio Neta&Ray)


Have a gret week!

יום שלישי, 20 במרץ 2012

japanese style




אחת לשלוש שנים בממצוע יש לנו אירוע משפחתי מהסוג החביב עלי - חתונה. זו תמיד הזדמנות לשלוף את השמלה הכי יפה שרק חיכתה להזדמנות שלה להיחשף. זאת שמלת וינטאג' מיפן הרחוקה שמצאתי באחת מחנויות יד שנייה החביבות עלי - "אובססיה", אשר עברה לפני כמה שנים לבניין מהמם ברחוב גאולה (אני מכירה אותה מימיה הצפופים בשינקין שאז היה ה-רחוב). הסטייל היפני הלא שגרתי הזה תפס מיד את עיני, ומזל שממדי גופי תואמים את מידות הבנות היפניות, כי השמלה התגלתה כאילו נתפרה בול בשבילי. האמת הנעליים חדשות יחסית, בעלות עקב של שמונה ס"מ בערך עשויות זמש, הרבה זמן שלא העברתי ערב שלם על הרגליים מבלי להתבכיין על כך אחר-כך. תודה לענבר יוסיפון (למותג שומייקר) על כך..


שבוע טוב!

יום שבת, 17 במרץ 2012

The Belted Parka



במהלך השבוע לעיתים רחוקות יש לי את הזמן הפנוי להצטלם. לצערי, כל מיני אאוטפיטים שאני מאוד רוצה לשתף אותם בבלוג מתמוססים להם. השבוע בדיוק ראיתי ציטוט של מישהי בפייסבוק (ייתכן מאוד שהיה זה ציטוט של שאנל במקור) שהפחד הכי גדול שלה זה לבזבז בגד לא שגרתי על יום שגרתי, ואני אכן מזדהה איתה. בשבת, שזהו היום היחיד בו יש לי קצת זמן לצילומים, הלוק נקבע לרוב מסיבות של נוחות (נעליים שטוחות) ובגדים שאפשר ללכלך אותם, או יותר נכון, שלא יהיה זה אסון ללכלך אותם. לכל זה מתווסף עניין החורף שממש, אבל ממש, מסרב ללכת ואפשרויות הגיוון אוזלות, ובעיקר מתחילות להימאס. השבת הנוכחית הייתה אמנם שמשית, אך קרה ביותר. לכן נבחר מעיל הפארקה הישן והנאמן שלי מהימים בהם התרוצצתי על סטים, אליו צירפתי מכנסוני קורדרוי חומים עם חולצה בגוון כתמתם - צבעים שאני מאוד אוהבת עם לשלב עם ירוקים/חאקיים.. ולקינוח - מגפי הברך שלי שתמיד מוסיפים שיק לכל לוק..




השראה לשילוב חגורה עם המעיל מתוך הבלוג Garance Dore .
אני פשוט מעריצה את גארנס. את האיורים, את הכנות שלה בבלוג ואת היכולת שלה (כמו גם של בן זוגה סקוט שומן) לתפוס תמיד את הקטע החדש לפני כולם...


shirt/חולצה - lior castoriano
מכנסונים/vero moda - shorts
coat/מעיל - ( zara kids (old 
belt/חגורה - zara
גרביונים/american apparel - stockings
sunglasses - Ray Ban


 שבוע טוב!

יום שלישי, 13 במרץ 2012

wishlist#1

אם הייתי הגיבורה הראשית בסרט "להיות ג'ון מלקוביץ'" ומחשבותיי היו נחשפות, כנראה שמה שהיה נגלה לצופים זה המון רשימות wishlist למיניהן שעוברות לי בראש מדי יום (אני כבר מרחמת על הצופים). האמת שהארון שלי גדוש דיו עוד מהתקופה שהייתי מלבישה בקולנוע, ויש לא מעט פריטים שאני יכולה להגיד מאיזה סט הם, כמו גם העובדה שכיום אני מבלה את רוב זמני בחנות בגדים - הרעיון מובן, אני ממש לא מקופחת.. ועדיין הראש לא נח לרגע בחיפוש אחרי הפריט הבא שאני פשוט חייבת למלתחה שלי. הלוואי והעניין היה מסתכם רק בזה, ובאמת יכולתי להרשות לעצמי את כל מה שנמצא באותה רשימה תמידית, אך עד שזה יקרה (אמן) אני מעבירה את זמני הפנוי (והמועט לצערי) בחיפוש אחר אותו הפריט שישביע את רעבוני האופנתי, במחיר שאוכל להרשות לעצמי.. את הרכישות חסרות הרסן אני שומרת למקרים בהם אני נתקלת בפריט מושלם לבני הקטן. זו גם התבגרות, כנראה...

ולהלן הרשימה העדכנית להיום:

1. שתי שמלות קייציות בגזרה שאני יודעת שתחמיא לי. שמלות זה תמיד כייף.


CHLOË SEVIGNY FOR OPENING CEREMONY
£520 - brownsfashion.com
 



McQ By Alexander McQueen Dress Pleat Puffball In Black
$666 במקום $333 - sereneorder.com

2. בייסיק אפורה - כמו שזה נשמע, חולצה קלילה שתתאים לי להכל. דווקא אחד הדברים שהכי לא קל למצוא זה את חולצת הבייסיק המושלמת. אלכסנדר וונג - על הבייסיק שלו אני מפנטזת. ויש כמובן את אמריקן וינטאג' שמספקת את הסחורה, אם כי במחיר גם קצת מופקע.. מסתמן שזו תהיה הרכישה הבאה, אולי לא התבגרתי כמו שחשבתי שכן.. 


T Alexander Wang Classic Tee With Pocket In Light Heather-$76 - otteny.com



American Vintage Round Neck Sleeveless Oversize Tee.
€75 - youheshe.com


3. מכנסיים קצרים בהדפס פרחוני/טרופי - טרנד שאני מאוד מחבבת העונה. יש לי מכנסיים פרחוניים סופר מדליקים מקיץ שעבר שרכשתי בלונדון (אני כזאת חזאית טרנדים..) , עכשיו צריך למצוא את המכנסיים הקצרים המושלמים. סטלה מקרטני כנראה שעוד לא...
Jason Wu KAWS Floral Fitted Short
$865 - kirnazabete.com

STELLA MCCARTNEY Hawaiian printed cotton shorts
£570 - brownsfashion.com

4. סנדלים - זוג אחד שטוח שיוכל להתאים גם לעבודה וגם לאחה"צ בגינה, ואחד עם עקב - לנשמה...

BURBERRYTri-tone leather sandals
 NET A PORTER £208
 
MAISON MARTIN MARGIELA Leather and patent sandals
£425 NET A PORTER

שבוע טוב!

יום שבת, 10 במרץ 2012

שבת בפארק



בילינו שבת נעימה במיוחד בפארק הירקון. השמלה החדשה מ-asos התמלאה כתמים של סוכריה על מקל כבר בחצי השעה הראשונה, לכן ויתרנו על קלוז אפים.. בכלל כל החג הזה היה מלא בכל כך הרבה סוכריות, שוקולדים ועוגיות  שהגיעו במשלוחי מנות מכל הכיוונים, שיובלי יצטרך ניקוי סוכרים בקרוב והמלתחה שלי ניקוי יבש כללי..



asos - שמלה/dress 
asos -גרביונים/stockings  
 vintage -שרשרת/necklace
oasis -מגפונים/booties



שבוע טוב!

יום רביעי, 7 במרץ 2012

Argila for the summer


השבוע צילמנו פריטים חדשים לאתר של הבוטיק "גוטיק" בו אני מלבישה. בין הצילומים ניצלתי כמה דקות בהן הצלם היה פנוי כדי להצטלם עם הסנדלים החדשים מספרד. בחרתי בזוג הירוק שהשתלב בצורה מעניינת עם הגרביונים הכחולים שלבשתי באותו היום..יצא נחמד, לא?


 עכשיו תכירו את הנעליים החדשות שקיבלנו השבוע מספרד של המותג Argila. אלה הן נעליים בעבודת יד במפעל מקומי וקטן, העורות מעובדים כולם בצורה טבעית ונצבעים בצבעים על בסיס צמחי. האיכות שלהן ניכרת בכל פרט ופרט, כמו עקב העץ המגולף בסנדלים הירוקים שאני נועלת או הסוליה עם החותמת האישית של המעצב.


 סנדלי איביזה


 סנדלי ולנסיה עם עקב רוקי. יש לי תחושה שהם הולכים להצטרף לקולקציה הפרטית שלי..


סנדלי מלאגה

סנדלי מדריד
סנדלי ברצלונה:


המחיר לסנדלים הוא 1290 ש"ח ואת כל הקולקציה ניתן להשיג בגוטיק מעצבים בגבעתיים. (http://www.gothic.co.il/)

אני בפעולה ביום הצילום...

shirt/חולצת פסים - תפרתי לפני 5 שנים בערך (self made)
skirt/חצאית - Dina Glass
shoes/נעליים - Topshop

תודה לויקטור - two-studio.co.il על הצילומים.
שבוע טוב וחג שמח!

יום שבת, 3 במרץ 2012

cherry red



את הצילומים הפעם ערכתי עם אבא שלי. אחד המזכרונות הילדות הראשונים שלי זה אני ואבא יחד בחדר החושך מפתחים פילים בתוך המים בבית של סבתא.. ואתמול הייתה הזדמנות לבילוי משותף עם אבא כמו בימים ההם. את הצילומים השלמנו לאחר מספר נסיונות, בגלל הגשם שהפתיע אותנו בכל פעם. הנסיון הראשון עם הלוק למעלה - החצאית עור החדשה שלי בתוספת ווסט פרוותי וצעיף. חיפשתי כבר זמן מה חצאית עור בצבע בורדו/אדום, פשוט הייתה לי הרגשה שזה פריט שחסר לי להשלמת כל מיני אאוטפיטים שמסתובבים לי בראש (ככה הראש שלי עובד בעקרון) ואז נמצאה הסינדרלה באי-ביי, לאחר מדידות ותקריבים רבים על המציאה החלטתי ללכת על זה, והאמת, אני די מרוצה.


בסשן השני של הצילומים, כשהשמש הבליחה שוב לכמה דקות, הוספתי ללוק הבסיסי את השאל המדהים הזה שסבתא סרגה לי ובדיוק קיבלתי אותו במתנה. צבע החמרה הזה פשוט השתלב כל כך יפה עם הצבע של החצאית..
sweater/סריג - lior kastoriano
skirt/חצאית - ebay
vest/ווסט פרווה - girlish
shoes/מגפוני שרוכים -  american company
sunglasses/משקפי שמש- ray ban
וזאת תמונה בשביל אבא - שנהנה להיכנס שוב לתפקיד הצלם המשפחתי ולא הפסיק לביים אותי..
שבוע טוב!