יום שלישי, 31 ביולי 2012

מי רוצה שמלה ונעליים במתנה?


בפוסט הלפני האחרון שלי דיברתי על האהבה שלי להדפס נקודות. ביום פרסום הפוסט, הגיעה לחנות השמלה הזאת, שמלת עיגולים בשחור לבן. השמלה כאילו נתפרה במיוחד עבורי, על ידי המעצבת המוכשרת אנקי בי ויוי (enki by vv). בפוסט האחרון סיפרתי על השמלה שזכיתי בה, ולא הייתה מאושרת ממני. אז החלטתי לחבר בין שני הפוסטים - שמלת נקודות במתנה לאחת מקוראות הבלוג בשיתוף הבוטיק גוטיק. איריס סידון הבעלים של גוטיק, התלהבה מהרעיון והציעה לא רק לפנק בשמלה, אלא שיהיה כבר אאוטפיט שלם, כמו שאנחנו מלבישות בגוטיק, וקוראת אחת נוספת תוכל לזכות בזוג סנדלים של המותג האיטלקי LILL MILL. סנדלים עשויים בעבודת יד מעור רך ונעים, ממש אבל ממש נוחות על הרגל.

גוטיק הפך בשנה וחצי האחרונות לביתי השני, לכן קשה לי להיות אובייקטיבית, רק אספר שהוא אינו רק בוטיק מעצבים מקסים באמצע העיר גבעתיים עם יחס אישי ומקצועי, הוא גם הבוטיק הראשון באינטרנט. איריס מגיעה מתחום השיווק וכבר בשנת 2005 הבינה את הפוטנציאל הטמון במכירות מקוונות. בתקופה שכולם חשבו שזה מופרך לגמרי לקנות בגדים ללא מדידה, היא הפכה את החנות גם לחנות אינטרנטית. מאז זרמו הרבה מים בנהר (בים במקרה שלנו...) והחנות כיום הינה אחת מחנויות האינטרנט המצליחות בארץ. (כתבה בדה מרקר מ-30.7.12)

איך זה קשור להגרלה? על מנת להשתתף בהגרלה עליכן:
1. לעשות לייק בעמוד הפייסבוק של הבלוג -  style 4 me - fashionblog
2. לעשות לייק בעמוד הפייסבוק של גוטיק -  גוטיק מעצבים
3. לענות בתגובות בתוך הבלוג על השאלה - מה גורם לכן לקנות בגדים/נעליים באינטרנט? + שם וכתובת מייל.

שימו לב - ההגרלה נדחית בכמה ימים, אני עובדת על הפתעות נוספות לכל המשתתפות -
ההגרלה פתוחה עד ה-11.8 בחצות (יום שבת) ותערך באופן אקראי בין המשתתפות, כולכן מוזמנות להפיץ ולשתף(:
 
שמלה -  enki by vv / סנדלים - LILI MILL (להשיג בגוטיק, רח אנצ'ו סירני 32 גבעתיים)


סנדלים - LILI MILL


הפלגה נעימה ובהצלחה לכולן!גוטיק מעצבים

יום שבת, 28 ביולי 2012

Thank you ANNA K.




השמלה החדשה והמושלמת שלי היא מתנה שקיבלתי מהחנות ANNA K לאחר שזכיתי במקום הראשון בתחרות שנערכה בין לקוחות החנות. בדף הפייסבוק של אנה קיי ביקשו לצלם באופן יצירתי את התיק/שקית המוכרת שלהן, והזוכה תקבל פריט מהקולקציה החדשה. כמובן שלא היססתי ורצתי לצלם את יובלי בתפקיד עם קופה צעצוע שהוא בדיוק קיבל במתנה עם השקית של אנה קיי ברקע, ועם הכיתוב: מחפשים קופאי חדש?". לאחר כמה ימים התבשרתי שזכיתי!!! אולי זה ישמע קצת בכייני, אבל באמת שזו הפעם הראשונה שאני זוכה במקום ה-1. ועוד בפריט לבחירתי מאחת המעצבות האהובות עלי בארץ. בבוקר החופשי הראשון שלי ניגשתי אחוזת התרגשות לחנות, והמוכרת (שירלי) המקסימה בישרה לי שאני יכולה לבחור כל פריט שאני רוצה. שמלת שושנה דמארי, כפי שהיא קרויה על ידי המעצבת, צדה את עיני ברגע הראשון. היא משלבת בדיוק בין הקוליות והנשיות, במידה הנכונה, שזה מה שאני הכי אוהבת בעיצובים של קרן זרקא.

כתבתי פה כבר בכמה פוסטים קודמים על חיבתי למעצבת, אבל אני שוב חייבת לספר כמה היא מקסימה, בנוסף לכישרון שלה כמובן. לפני כמה שנים, באחת מההפקות הגדולות ביותר שהלבשתי, סרט קולנוע בכיכובה של רונית אלקבץ "מבול", הייתה חולצת סווטשרט שהבאתי לרונית מאנה קיי. היא כבר הצטלמה איתה במספר סצנות, כאשר במוצ"ש אני מקבלת שיחת טלפון מאחד המלבישים שמספר לי שהוא אינו מוצא את החולצה ויש צילומים איתה למחרת. קרייסיס ברמה בינלאומית (זו הייתה קופרודוקציה קנדית), החנות סגורה והצילומים בשש בבוקר. מה עושים? התקשרתי לקרן בבהלה, היא ניסתה לחשוב אם יש חולצה נוספת זהה, לאחר בדיקה גילתה שאין. ואז היא נזכרה שיש לה בבית חולצה זהה, אך היא עצמה נמצאת בצפון. בקיצור לאחר שיחות טלפון ותיאומים הצלחנו להעביר את החולצה אל הסט, הכל הצטלם ואף אחד בכלל לא היה מודע לדרמה שהתרחשה ערב קודם. מאז, שמור לי מקום חם בלב לקרן גם כמעצבת, ובעיקר כבנאדם. גם בהמשך הדרך המקצועית שלי תמיד השתדלתי להלביש בבגדים שלה שאותם אני כל כך אוהבת. 


פרישמן 75, תל אביב

מבחר בגדי הים  של אנה קיי - כמו שלי
שמלת שושנה דמארי 380 ש"ח במקום 480 ש"ח
השמלה המדוברת כרגע בסייל, עם כניסתה של קולקציה חדשה ומעניינת, בנושא חופשה אקזוטית מעל קו המשווה (כתבה בגלריה על הקוקציה). טרם ראיתי אותה, אך אין ספק כמו שאני מכירה את הסגנון של קרן, היא בטוח לטעמי.


וזו המודעה שהביאה לי את המקום הראשון, ציטוט מהפייסבוק של ANNA K:
"כי הילד שלך הכי מתוק, השקית נראית מעולה ואנחנו תמיד מחפשות מוכרים חדשים!"


גם אני מכינה הפתעה לקוראי הבלוג, פרטים בקרוב.
שבוע טוב!

יום חמישי, 26 ביולי 2012

סיכום שבועי

לפני כשנה קיבלתי במתנה מבעלי היקר את האייפון שלי. אני לא באמת יכולה לתאר כמה השתנו החיים שלי מאז, זה נתן לי גישה טכנולוגית שלפני כן כה חששתי ממנה, וניתן לומר שגם בזכותו אזרתי את האומץ לפתוח בלוג משלי, אחרי שנים בהן חלמתי ולא העזתי. זה הפך את הכל להרבה יותר נגיש ופחות מלחיץ עבורי.
ואז גיליתי את האינסטגרם.
יש לי תחושה שאני מפתחת התמכרות קלה לאפליקציה/רשת החברתית הזאת, אבל זה באמת כל כך כייף להסתכל על העולם בפריימים ממוסגרים, זה מזכיר לי את תקופת לימודי הקולנוע שלי בהם גם הסתכלתי ככה על החיים. בנוסף, יש הרבה אנשים מוכשרים ומעוררי השראה שאני נהנית לקבל הצצה אל תוך עולמם הפרטי. וגם התפעול ממש פשוט, ובהזזה קטנה של האצבע, התמונה נראית סמי מקצועית. אני מצלמת את יובלי במהלך היום, את הבילוים בסופי השבוע אבל בעיקר את מה שאני לובשת. אתם מוזמנים לעקוב - @danayungel 

אז הנה הצצה למה שלבשתי במהלך השבוע החולף:

גופיית סבא שחורה/ חצאית מיני דמויית עור - twentyfourseven/ שרשרת - וינטג' של סבתא

שמלה - בוטיק במתחם התחנה (שנה שעברה)/סנדלים - argila(גוטיק)
  
שמלת מקסי פרחונית - אלמביקה (של חברתי ריי שגב)

אני מנסה להתמודד עם החום בדרכים יצירתיות, למרות שכל מה שבאמת מתחשק לי זה ללבוש את הבגד ים ולא לצאת מהבריכה. כך שיצאו לי שלושה מראות שונים מאוד אחד מהשני במהלך שבוע אחד. איזה לוק הכי אהבתם?

 סוף שבוע נעים לכולם!
*כל התמונות צולמו בבוטיק גוטיק - גבעתיים.

יום ראשון, 22 ביולי 2012

dot dress


הדפס נקודות הוא אחד האהובים עלי. אני זוכרת את עצמי כבת חמש-שש לובשת שמלת נקודות גדולות באדום-לבן ומחייכת למצלמה. האמת שגם אמא שלי היא חובבת נקודות מושבעת, אז כנראה שאין צורך במומחה להסביר את חיבתי הרבה לפריטים מנוקדים, וביחוד לשמלות. יש משהו בהדפס הזה שנכון תמיד, מלא שיק ואמירה. ללא קשר למגמות המתחלפות, הנקודות נשארות תמיד באופנה. מדי פעם, מעצב או בית אופנה מכניסים אלמנטים עם נקודות, והוא שוב נהיה הדבר החם (כמו שקרה עם סטלה מקרתני לפני שתי עונות). גם באופנת רחוב תמיד אפשר למצוא לוקים מלאי השראה המורכבים מההדפס הזה.


stella-mccartney-fall-2011-polka-dots

the sartorialist

את שמלת הנקודות שלי רכשתי בקיץ שעבר בבוטיק גוטיק, והיא מצוינת לימים החמים שפוקדים אותנו. באבזור מתאים, כמו נעלי עקב, היא יכולה בקלות להתאים את עצמה גם לערב. כאן בצילומים היא בגרסת הוויקנד שלה - קלילה ואוורירית, במשחקים בגינה ורביצה בשמש.


dress - vik vik tokyo (Gothic)
ring - O.R.D
sunglasses - Ray Ban


ומי שחשקה נפשה בשמלת נקודות קיצית ולא יקרה - תמיד יש את אסוס. הסייל בעיצומו וכדאי לנצל אותו.
שמלת נקודות ב-19 פאונד בלבד

Image 1 of Yuki Tokyo Drape Dot Dress
Yuki Tokyo Drape Dot Dress - Asos

***

 דוהרים קדימה, שבוע טוב!



יום שני, 16 ביולי 2012

Paris in Tel-Aviv


 
 
  

לפני בערך שבועיים זכיתי באחד מאותם בקרים נדירים של חופש, מבלי לעשות תוכניות מקדימות וללא שום התחייבויות. יצאתי לסיבוב באיזור כיכר מסריק, בו הייתי נוהגת לבקר הרבה יותר בתקופה שעבדתי בהפקות קולנוע וטלוויזיה, לפני שהפכתי לאמא והשתקעתי בפרברי העיר הגדולה. בין כל החנויות ישנן כמה אהובות עלי במיוחד: החנות של המעצבת קרן זרקא - ANNA K (הצצה לרכישה האחרונה שלי משם בהמשך), החנות של שרון ברונשר וגם החנות של המעצב עדו רקנאטי - עם שלושת המעצבים שיתפתי פעולה בעבר ותמיד שמור לי עבורם מקום חם בלב.

לאחר ביקור קבוע בחנויות האהובות עלי, נזכרתי בחנות הוינטג' מעבר לכביש. הזמן עובר מהר מדי מסתבר, אני זכרתי אותה כחנות די חדשה באיזור, והסתבר שהיא קיימת כבר ארבע שנים. פתחתי את דלת הברזל הכבדה של החנות ובשבריר שנייה הרגשתי שנחתתי הרחק בפריז, אחת הערים האהובות עלי, על מי לא?
החנות Galerie parisienne/גלרי פריזיין שייכת לאחים רוני ואייל שפילמן, שחיבתם לתחום הביאה אותם לפתוח חנות על טהרת הוינטג' האירופאי. כל הפריטים נבחרים בקפידה, כולם תוצרת צרפת ואיטליה. בין המעצבים ניתן למצוא שמות כמו הרמס, שאנל, לנווין ועוד רבים ואהובים. מעבר להתלהבות שלי מכל ההיצע, נוצר קליק מהיר ביני ובין רוני הבעלים. גילינו ששתינו בוגרות החוג לקולנוע באונ' תל אביב ואנחנו חולקות הרבה תחומי עניין משותפים. היא הייתה פשוט מקסימה, ואין ספק שזו לא תהיה הרכישה האחרונה שלי בחנות. מבין כל הפריטים המדהימים, נמשכתי לקיר משקפי השמש. מבחר המותגים שמולי סחרר אותי לגמרי: גוצ'י, דיור, קלואה ועוד רבים וטובים. הכל וינטג' מקורי החל משנות ה-50. בחרתי בזוג משקפי וינטג' משנות ה-60, שהסתבר שהם גם בהנחת סוף עונה: 475 במקום 850. נייס!


שמלת כלה שכבשה אותי

השמלה החדשה שלי של המעצבת קרן זרקא - ANNA K

new dress - ANNA K.
sunglasses - vintage (Galerie Parisienne)

וידוי קטן: למחרת הביקור והרכישה חזרתי להחליף את משקפי השמש בזוג אחר, משקפי שמש של המעצב האייקוני אנדרה קורוז'ה כפי שנראו בפוסט הזה)


השקעה בדיטיילס - שמלת תחרה וינטאג' משובצת אבנים ופנינים
בקיצור זו חנות מקסימה למי שמחפשת לברוח ולו לשעה קלה הרחק אל פריז הקסומה.
כתובת: פרישמן 86, כיכר מסריק, ת"א.

שבוע טוב!

יום ראשון, 15 ביולי 2012

Haute Couture - Dolce & Gabbana

ישנם כמה אתרים נבחרים שאני עוקבת אחריהם באופן כמעט יומיומי. האתר הרוסי Buro 24/7 מצליח יותר מרובם להגיש את ה"חדשות החמות" מעולם האופנה. אחת הנציגות המוכרות של האתר היא אייקון האופנה מירוסלבה דומה, לה הקדשתי כבר פוסט בעבר. הפעם היא וחברותיה מלאות השיק התארחו בתצוגת הקוטור של דולצ'ה וגבאנה שנערכה באחוזה פסטורלית בסציליה. הנה הצצה לעולם שנראה מושלם שיצרו צמד המעצבים הוותיקים. אני לא ממש יכולה לתאר עד כמה הייתי רוצה להיות נוכחת שם, אבל עד שזה יקרה, אאלץ להסתפק בתמונות בלבד.







כל התמונות לקוחות מ - Показ Dolce & Gabbana Haute Couture на Сицилии, Buro 24/7

יום רביעי, 11 ביולי 2012

"What I wore today" post

So what I wore today at work, all the items are from GOTHIC BTQ:

Dress - Girlish
Necklace - Shelly Dahari
Ring - O.R.D


See u soon!

יום שלישי, 10 ביולי 2012

#last one




Last one from my birthday week. I had a small party on friday to celebrate with my friends who i'm inlove with! Thank u for making it so happy!
Special thank, once again to my love - realy u are amazing!!!


יום שבת, 7 ביולי 2012

אגדת אופנה בחולון - פתיחת התערוכה של יוז'י ימאמוטו


צילום: גוני ריסקין

ביום רביעי האחרון נערכה פתיחת התערוכה של המעצב היפני יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב בחולון. ימאמוטו היה פורץ דרך בתקופה בה החל לעצב לפני כשלושים שנה, ונשאר כזה עד היום. הוא חשף למערב את סגונונו הקונספטואלי, שמצליח להיות מינימליסטי ותיאטרלי בו זמנית, הוא לא פחד להרחיק את הבגד מהגוף ויצר צלליות שהיו חדשות לעולם המערבי. אין ספק שהוא היווה מקור השראה להמון מעצבים שהגיעו אחריו כמו מרטין מרג'יאלה וקום דה גרסון, שלקחו את הסגנון והפכו אותו, בעיני, ליותר נגיש.

בקיץ שעבר ראיתי את הרטרוספקטיבה שנערכה לעבודתו של יוז'י ימאמוטו במוזיאון אלברט&ויקטוריה בלונדון, שהייתה מרתקת ומרשימה אף היא. בקיצור כפי שהבנתם אני מעריצה שרופה.

צילמתי מספר דגמים נבחרים מתוך התערוכה אשר לדעתי משקפים את סגנונו היחודי והוורסטילי של יממוטו.









מבין כל המוזמנים נהניתי לפגוש את רונית אלקבץ איתה עבדתי בעבר ואין ספק שהיא השתלבה היטב בין הדגמים של יוז'י ימאמוטו בלוק שחור ומינימליסטי שהיא בחרה לאירוע. "נתפסה בעדשה" בשיחה צפופה עם רון ארד והאוצרת של התערוכה גליה גאון. 


לאירוע לבשתי שמלה של צמד המעצבות Girlish (בוטיק גוטיק) ושרשרת שהתאמתי במיוחד לאירוע של המעצבת המוכשרת אורית דייך - O.R.D. שרשרת בצבע כתום זרחני עשויה קפיץ בשילוב אבני קריסטל. גאונות כבר אמרתי? וכמובן נעלי ה-ג'יל סנדר הורודות שלי שנתנו את הטאץ' הסופי להשלמת ההופעה.

צילום: ריי שגב
dress - Girlish
shoes - Jil Sander
necklace - O.R.D

***

אייקוניות אופנה מקומיות:
 חברתי הטובה ריי שגב, וחברתי לאינסטגרם - michurra


זו הייתה הצצה מאוד לא מספקת אל תוך התערוכה, אין ספק שאשוב למוזיאון למבט נוסף.
תאריכים: 5/7/12 - 20/10/12

שבוע טוב!