יום שבת, 20 באוקטובר 2012

Petitaureau Giveaway


אני מתכננת לכתוב את פוסט המתנה הזה כבר מלפני החגים, אבל בגלל כל מיני סיבות לא ממש התפניתי לבלוג באמת. עוברת עלי תקופה מאוד מאוד מרגשת, והרבה זמן לא הרגשתי כל כך שלווה ושלמה עם הבחירות שלי. אני לקראת שינוי מאוד גדול בחיים שלי, ואני מקווה שהשבוע הכל ייסגר ואז אוכל לספר ולפרוק סוף סוף הכל גם כאן.

עד אז, שרשרת הפפיון המקסימה הזו של המעצבת המוכשרת מעיין חזן למותג Petitaureau יכולה להיות של אחת מכן. את מעיין הכרתי בשנה האחרונה במהלך עבודה משותפת, אני בחנות והיא בסטודיו של אחת ממעצבות הנעליים (בינתיים היא כבר לא שם), ונוצר בינינו חיבור ממש מגניב. זה די נדיר לפגוש חברה חדשה ככה באמצע החיים,  מכירות את זה שלמרות ההיכרות הקצרה יש תחושה שאתן מכירות ממש טוב? אז ככה היה לי עם מעיין. כעבור כמה חודשי היכרות גיליתי שהיא גם מעצבת תכשיטים, וכמובן שממש נדלקתי. השרשרת שאני עונדת עשויה פליז ללא כל ציפוי, מה שגורם לה להיראות מחוספסת ובעיניי מגניבה יותר. יש למעיין מבחר מעניין של שרשראות (הצטלמתי כאן עם אחת מהן), צמידים וטבעת כוכבים שאני לא מורידה בתקופה האחרונה. יש למעיין גם אתר ממש חמוד שם אפשר להתרשם מהקולקציה המלאה. 

בעוד כשבוע אגריל בין אחת הקוראות את שרשרת הפפיון, כל מה שעליכן לעשות:
1. לכתוב בתגובות בתוך הבלוג את השם + מייל שלכן;
2. לעשות לייק בעמוד הבית של הבלוג style 4 me
3. לעשות לייק בעמוד הבית של Petitaureau





 
dress - ANNA K| sandals - Bertie (London)|
necklace, bracelet and ring - Petitaureau





שבוע טוב>> Have a great week


 

יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

HoF12 Openning


אתמול נערכה הפתיחה של שבוע האופנה במוזיאון העיצוב בחולון. שבוע האופנה השנה יתמקד במערכות היחסים בין עולם האופנה לכרך האורבני. במהלך השבוע יוצגו אפשרויות פיתוח של יזמות אופנה בתחומי נדל"ן ותכנון ערים (מחנויות פופ-אפ ועד למתחמי קניות) והשבוע ייחתם בסגירת התערוכה יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב; את התוכנית המלאה ניתן לראות באתר המוזיאון. השתתפתי בכנס שנערך בשנה שעברה, שעסק בקשר בין אופנה למדיה הדיגיטלית והיה מאוד מוצלח. השנה לצערי לא מסתדר לי להגיע לפאנלים וההרצאות, ואם כן, הייתי שמחה לפגוש את מעצב האופנה האוונגרדי דמיר דומה, את עורכת ווג לשעבר קרלה סוצאני, ואת פטרישיה מירס "המשנה למנהלת מוזיאון FIT בניו יורק, היסטוריונית של האופנה ואחת האוצרות החשובות הפועלות היום בתחום תערוכות אופנה" כפי שנכתב בתוכניה.

כיאה לאירועי פתיחה מהסוג הזה (כתבתי פה על פתיחת התערוכה של ימאמוטו) התקבצו יחד רבים מאנשי תעשיית האופנה בארץ לבושים במיטב מחלצותיהם. זהו החלק שאני הכי אוהבת באירועים מהסוג הזה, לראות מקבץ של סטייל תחת קורת גג אחת, ספירלית במקרה הזה (בהתאם לצורה היחודית שעיצב רון ארד). זו תמיד הזדמנות בשבילי להוציא לפועל אאוטפיטים יותר יצירתיים מהרגיל, כבר אמרתי שביקום מקביל אני כנראה מסתובבת כל היום בחוגים שדורשים דרס-קוד לאירועים מהסוג הזה. אולי יום אחד זה עוד יקרה.

אם כי אני חייבת לציין שאירוע הפתיחה של שבוע האופנה בשנה שעברה זכור לי כיותר נוצץ, עם יותר אנשי מפתח מתחום האופנה, סטייליסטים ואמנים. כמו כן, בשנה שעברה כיבד את האירוע המעצב זאק פוזן, והיה חלק מהנואמים שנתן לאירוע הפתיחה נופך יותר חגיגי ומרגש. השנה היתה חסרה לי איזשהי התייחסות לאירוע עצמו, מלבד המינגלינג כמובן. אולי זו רק אני>>


קצת תמונות אווירה מאירוע הפתיחה HoF12


חנות פופ-אפ שהוקמה במתחם המוזיאון של ה-sarafan showroom


הופעה של להקת she - קאברים מאוסים למדי, העיקר שגם הבנות דפקו הופעה (עיצוב: יוסף)
פינת המתלבשות: שי-לי שינדלר וחברתי הטובה ריי שגב בשמלה של אלמביק
 
בלוק של מחליקה אמנותית- חברתי מהאינסטגרם @michura
 
 מה לבשתי:
dress - poudra| socks - falke| necklace - O.R.D
shoes - shoemaker(Gothic BTQ| bag - amalia btq
 


שבוע טוב!
 


יום שבת, 13 באוקטובר 2012

Trippen

 
 
  
יובלי בילה בסופ"ש אצל הסבא והסבתא, ואנחנו קיבלנו יומיים שלמים של מנוחה. אחרי כל החופש והחגים, היינו זקוקים לקצת זמן לעצמנו. יצאנו, וואכלנו ובילינו וכמובן גם הצטלמנו>>
 
את האוברול השאלתי מחברה, שתינו לא ניחנו בגובה רב, והיא היחידה מבין חברותיי שיכולה להנות מהמלאי הבלתי נדלה של ארוני. באמת שאם ארצה, אני יכולה להחזיק מעמד ללא כביסה כמה חודשים טובים. את האוברול היא קנתה באחת המכירות שהיינו בה יחד, ושתינו נדלקנו עליו. היא קנתה, וכעת אני נהינית ממנו גם. אני לרוב רגילה להיות בצד המשאיל. האמת אני חושבת להכניס בבלוג אפשרות לרכוש פריטים מארוני הפרטי, מה אתן חושבות?
 
This weekend my parents took Yuvali, so we got the whole time for ourselves. Ofcourse i used the opportunity to take pictures, those are from saturday noon, afer a very big launch actually>>
 
This jumpsuit i've borowed from a very good friend of mine, even thou she usually the one who borows from my endless closet. I am thinking about starting to put on the blog items for sale from my closet, what do u think?  
 
 
 
 הסנדלים שלי הן של המותג הברלינאי trippen, יש לי אותן כשנתיים וזו הפעם הראשונה שלהן כאן. אני הולכת איתן לא מעט ביומיום, למרות ההגבהה שלהן, הן מאוד מאוד נוחות. וזה תמיד שילוב נדיר, לקבל גם גובה ונוחות בחבילה אחת. את השרשרת קיבלתי מהמעצבת אורית דייך, שכתבתי עליה פה בעבר, אז אתם כבר יודעים כמה אני אוהבת את הדברים שלה, מלאי שיק וצבע. (ניתן להשיג בגוטיק ) >>
 
 
jumpsuit - borowed from my friend
necklace -O.R.D
sandals - trippen
sunglasses - Ray Ban
 
 
 Have a great week! שבוע טוב
 

יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

All Black


dress - oshia| top - olga vasilevsky - Gothic Btq| sandals - office
A small peek to what i wore tonight to a night out with our friends. I hope to have time to shoot the give-away post i am planning. Untill then i wish u all a great weekend! 
 
Dana>>

יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

Hey MIKI B

 



שמלה מחמיאה, זה מה שרוב הנשים שאני עובדת איתן מחפשות. כן זה חשוב שתהיה גם נשית, ונוחה ויהיה גם נחמד אם היא תהיה סקסית, אבל בעיקר מחמיאה. מבליטה את מה שצריך, ומטשטשת את מה שלא. לכאורה משימה פשוטה למדי. אז זהו, שלא. כל פעם מחדש אני מנהלת את אותה השיחה עם המעצבות: בבקשה תדגישו יותר את קו המותן, זה מחמיא יותר. בבקשה תדאגו לעשות מידות כמו שצריך, כך תגדילו את הקהל הפוטנציאלי. אבל משום מה, הרבה מהן מתעקשות להידבק לגזרות האוברסייז למיניהן, שאני אישית מאוד אוהבת, אך הבעיה שהן אינן מחמיאות לרוב הנשים מעל מידה 38.
 
והנה מגיע לשכונה בחור חדש, המותג הצעיר והחדש MIKI B. המותג החדש מציע לנשים בגדי ערב "לייט" ומאופיין בעיקר בבחירת הבדים היחודית עם נטייה למראה הוינטאג'י. השמלות בקולקצית הביכורים של מיקי בן שושן, איש יח"צ ותיק שכעת חוצה את הקווים, נראות לי כמתאימות להגדרה של "מחמיאות": בעלות מותן גבוהה וגזרה נשית בסגנון פיפטיז במגוון בדים מעניינים, שמלות הפפלום הטרנדיות, מגוון חצאיות מקסי שופעות בד (3 מטר למתעניניות ) וחצאיות ברך, ולקינוח גם מבחר גלביות סופר מגניבות.
 
את מיקי הכרתי לפני כחודשיים בפתיחה של החנות החדשה של יפית אוחיון, והוא התגלה כאחד האנשים המתוקים בתעשייה. האמת שהוא לגמרי מצליח לייצר שמלות נשיות, מחמיאות ושיקיות שהייתי שמחה ללבוש מדי יום, כנראה שבחיים המקבילים אני ומישל אובמה מסתובבות באותם החוגים. יש לי הרגשה ש-MIKI B כאן כדי להישאר, ואני מאחלת לו המון בהצלחה. 
 
מחירים: 400 - 1200 ש"ח
  


המלצה לשיפור: יש על מה לעבוד מבחינת הסטיילינג של הצילומים, אשמח לעזור בפעם הבאה>>

שבוע טוב,
 

יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

me&my socks again


 
 בתצוגת סתיו/חורף 10' של מארק ג'ייקובס התוודאתי ללוק הסנדלים והגרביים. אמנם עברו כמעט שלוש עונות, אבל כפי שנראה גם מהצילומים של אופנת הרחוב משבוע האופנה האחרון, הטרנד הזה חי וקיים. למזלי>>
 
אז: 
http://www.style.com/fashionshows/complete/F2010RTW-MJACOBS
 
גם עכשיו:

the sartorialist - תמיד עדכני ומעורר השראה
 
טרנד הגרביים מלווה אותי מאז, והפך בימי הסתיו והחורף לסימן היכר שלי. חכיתי כבר לירידה בטמפרטורות על מנת שאוכל לאוורר את מלאי הגרביים המכובד שלי. יש לי תחושה שאני גם לא הולכת לוותר עליו בקרוב>> 
 

 
dress - zara (old)
sandals - office (London)
socks - from London
ring#1 - O.R.D
ring#2 - Petitaureau
sunglasses - Ray Ban
 


 שבוע טוב!

 

יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

Holiday Season #2


 

חופשת הקיץ בקושי הספיקה להסתיים, ולפני שקלטנו, אנחנו שוב בחופש מתמשך ולא נגמר. מחד זה נורא כייף, קצת מנוחה ובילוי משפחתי, מצד שני עכשיו שאנחנו הורים לילד כמעט בן שלוש שמתנהג כאילו הוא בגיל ההתבגרות זה ממש לא פשוט, ביחוד כשכל שגרת היום שלו משתנה כל הזמן עם כל החופשים האלו. אני לא מרבה לדבר כאן על האמהות, בכל זאת בלוג אופנה וכו', אבל בתקופה האחרונה אני עסוקה בעיקר ב"חינוך" המתבגר הסרבן, ואני יודעת שיש הרבה אמהות לידים בגיל הזה שמבינות אותי, לא סתם הוא נקרא ה - terrible two. זו תקופה שדורשת מבעלי וממני הרבה כוחות שמתועלים כולם לסבלנות, יותר נכון לנסיון להיות סבלניים, לכל הגחמות של הרודן הקטן. כל זה לא קשור כמובן לזה שהוא ילד מדהים מצחיק ומושלם, פשוט זה שלב שאני מקווה שיחלוף בקרוב. לא רוצה לחשוב על גיל ההתבגרות האמיתי, אבל לפחות יש עוד איזה עשור עד אז.

וחזרה לנושא שלשמו התכנסנו, תכננתי לעשות פוסט אחר לגמרי, שכלל נעלי עקב ו - הגרלה מדליקה, אבל עקב מזג האוויר החם ואילוצי הזמן אני נאלצת לדחות את זה מעט, אבל הנה גיליתי לכם שיש למה לחכות בקרוב>>



 בילינו את החג בדרום אצל המשפחה, בבוקר הפקדנו את יובלי בידי הסבים וניצלנו את הזמן לטיול קטן באיזור. את הלוק הרכבתי באוטו בדרך לחנות בגדי ילדים שחיפשנו באחד המושבים, שבסוף גילינו שהיא בכלל סגורה. בעקרון זו הפיג'מה שלי שמעליה הוספתי את החולצה הלבנה והיפה הזו שבדיוק נחתה ב"גוטיק" כמה ימים קודם לכן. בשילוב עם התכשיטים המגניבים של המותג Petitaureau של המעצבת המוכשרת מעיין חזן. עליה אפרט בפוסט הבא, הנה עוד רמז..

We spent the holiday with our family in the south, at the morning we left the little one with his grandparends to have a small trip around. This outfit basicaly is my pigamas with the new white shirt i put on myself in the car, actually with Petitaureau jeweleries it came out pretty nice i think>>




 white shirt - girlish (for Gothic BTQ)
red shirt - zara
skirt - 10 years old
necklace + star ring - Petitaureau
shoes - askopa
sunglasses - Ray Ban


Enjoy the holidays,
See u soon
Dana>>
 

יום שני, 1 באוקטובר 2012

preview for tomorow


Working on a new post right now, small preview until tomorow.
 Thanx again to my love for all his patient and for the the beautiful pictures of course...
See u soon>>