יום שבת, 29 בדצמבר 2012

FishNDag Fashion Show

צילום: גלי (מהבלוג הקונה נחמה)
 





אמנם חלף יותר משבוע אחרי שבוע האופנה, והחיים שלי אינם יכולים להיותר יותר רחוקים מאווירת הסטייל ששררה שם.
כל כולי בלימודים, וככל שעוברים הימים אני מבינה כמה עבודה צפויה לי כמורה ומחנכת בעתיד, לא רק בתחום החינוכי, אלא גם בתחום הסטיילינג - אני מתכוונת להתערב ועוד איך!

אז בינתיים אני מסתפקת בתמונות שצילמתי בתצוגה של חגית ויטמן למותג פישאנדאג. אני מכירה את המותג לא מהיום, ובעיני התצוגה הייתה מעניינת, אם כי לא הייתה בה אמירה חדשנית. היו כמה פריטים ששבו את לבי, כמו שמלת העור עם חיתוכי הלייזר, אין מה לעשות, אני סאקרית של עור כידוע לכם. היו כמה שמלות כלה (בתור מותג שמתמחה בשמלות כלה) שהיו פשוט מקסימות, בעיקר בגלל הקלילות האופיינית. אבל רובן היו שמלות שראיתי כמותן גם בסטודיו הוותיק של המותג בכיכר מסריק. כנראה שבאמת סוס מנצח לא מחליפים. הסטיילינג היה מוקפד ומקצועי, אביזרי השיער והאיפור הלא קונבנציונלי, ללא ספק הוסיפו הרבה תחכום לאווירה הכללית.



Leather Dress - one of my favorite items

The END - B&W

התצוגה כולה התאפיינה בצבעי שחור ולבן, ולגמרי במקרה, כך גם אני. לבשתי אוברול וינטאג' שיש לי כבר כמה שנים טובות, והוא אחד הפריטים האהובים עלי. פעם ראשונה שלבשתי תחתיו חולצה מכופתרת, בדרך כלל אני משלבת אותו עם אחת מחולצות הפסים שלי. נראה לי שיצאה תוצאה די מגניבה, אם כי בעלי טוען שנראיתי כמי שלבשה סינר טבחים. בכלל הוא לא חובב אוברולים, יש לי תחושה שהבנים בכללותם לא מבינים את הקטע של האוברול, זה שיק בין בנות כזה... 


Jumpsuit - Vintage| shirt - Mia My: Gothic Btq

 
דאבל נועה - משכו את תשומת לבי עם הסטייל המוקפד
 
Models off  Duty
 
 תודה לגלי רולז (היא יודעת למה רולז) על הצילומים שלי, זה לא היה כזה פשוט כמו שזה נראה.
שבוע טוב לכולם!

יום שבת, 22 בדצמבר 2012

Kedemsasson fashion show - Gindi Fashion Week








צילומים מהתצוגה של ששון קדם המוכשר בה הוא הציג קולקציה מאוד מגוונת ומעניינת. אהבתי במיוחד את השילובים בין הטכניקות השונות בקולקציה אחת: שילובי הסריגה ועירוב הבדים בשמלות האפורות והנפוחות למשל. זו שמלה שהייתי רוצה ללבוש לערב גאלה בעולם מקביל בו אני מסתובבת בערבי גאלה. אם כי מעבר לכך הן מעט תיאטרליות מדי לטעמי. היו הרבה דגמים אחרים שדווקא הייתי שמחה לאמץ, כמו השמלות הלבנות - את כולן בבקשה. תודה. 
לא יכולתי כמובן שלא להיזכר בעיצובים של יוז'י יממוטו, שללא ספק מהווה את אחד ממקורות ההשראה הבולטים בעבודתו של קדם.



צילום: ריי שגב
הספקתי להגיע לעוד שלוש תצוגות: טובל'ה, פישאנדג ואלמביק. הלימודים כרגע בעדיפות עליונה, למרות שממש נהניתי לברוח ככה לעולם מקביל של סטייל וגלאם. יש לי עוד הרבה צילומים ורשמים, אשתדל להעלות אותם בהקדם, אבל באמת שכל המטלות גוזלות הרבה מהזמן שלי, ואת שאר הזמן אני מקדישה למשפחתי האהובה.
 
עד אז, שבוע טוב!

יום שישי, 14 בדצמבר 2012

Friday Morning at Old Jaffa

 
 
 
שינוי הכיוון המקצועי, גורם להרבה שינויים גם בהרגלי הצריכה שלי. מי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה לשופינג, הרי הבלוג קיים כבר כמעט שנה (עוד מעט החגיגות) ובאמת שאין הרבה חזרות על בגדים שכבר לבשתי בעבר. אז אמנם אני לא מדונה, ואני לא לובשת כל פריט פעם אחת בלבד, אבל באמת שתכולת הארון שלי יכולה להספיק לכמה חודשים טובים ללא כביסה, ועדיין יהיה לי מה ללבוש. במשך שנים הייתי חשופה כל הזמן לפיתוי של חנויות הבגדים: עוד בתקופה שהייתי מלבישה, והסתובבתי ימים שלמים בין חנויות, סטודיו, ושווקים וגם בתקופה בה עבדתי בחנות המעצבים ששם הפיתוי היה גדול עוד יותר: הבגדים מולך כל הזמן! אבל, מאז שחזרתי אל ספסל הלימודים, כמעט ואין לי זמן לקניות, בזמן המועט בו אני לא לומדת, אני מעדיפה לבלות עם גל ויובלי. כמובן שקיים גם האלמנט הכלכלי, עכשיו שאני סטודנטית שוב, אני לא ממש יכולה להרשות לעצמי להוציא את הסכומים שהתרגלתי אליהם. גיליתי שזה ממש לא נורא, ובאמת שיש לי מבחר שיכול להספיק לי לחורף הנוכחי, בתקווה ששנה הבאה אוכל כבר להתחיל לבזבז את משכורת המורה שלי...
 
ובכל זאת, כמה דברים חדשים מהתקופה האחרונה: סוודר האוברסייז המפנק הזה רכשתי בזארה לפני כמה שבועות במחיר מציאה - 169 ש"ח, את הנעליים המדליקות הזמנתי מאסוס לפני כחודשיים והתגלו כאחת הרכישות הכי שוות שלי מהאתר המוצלח הזה, כ-150 ש"ח בלבד! ואחרון חביב: הארנק החדש שלי - של מארק ג'ייקובס, אותו קיבלתי במתנה מבעלי מנסיעת העבודה האחרונה שלו לפריז, בעלי מדהים כבר סיפרתי נכון?
 

בשישי בצהריים עשינו סיבוב בשוק הפשפשים ביפו, היה צבעוני וססגוני כרגיל. המקום עבר מתיחת פנים רצינית, והיה מעניין לראות את השינוי שהמקום עבר.
 




 
 

sweater - zara (new)| leather skirt - ebay|
jumper - Olga Vasilevsky (Gothic Btq)| shoes - asos|
 wallet - Marc by Marc Jacobs|
rings -Petitaureau  nd Accessorize| sunglasses - Ray Ban|




תודה לגל אהובי על יום כייפי ועל כל הצילומים כמובן.
אני חייבת לעשות פוסט שמוקדש רק לו, להרבה גברים יש מה ללמוד ממנו על סגנון.

my dear hasband and the photographer  

שיהיה סופ"ש רגוע, שבת שלום!



יום שני, 10 בדצמבר 2012

winter inspiration

מתוך הבלוג: le blog de betty 
השראה לימי החורף, סוודר אוברסייז מפנק. לא מזמן התחדשתי באחד, בקרוב בפוסט חדש.
 
כעת חוזרת לשקוד על לימודיי, אני מודה שאני חרשנית לא קטנה. אבל אני ממש נהנית!
 
חג אורים שמח!